Heb net zitten prutsen, reed de oprit op. Normaal uit automatisme zet ik de auto altijd in P, heb automaat. Maar dit keer vergeten en bij uitstappen begon die te rollen, meteen erin gesprongen maar de portier kwam een tel langs het lage muurtje langs de oprit en rats heel de sierstrip kapot. beter die dan de portier moeten we dan maar denken. Nu overweeg ik toch om een zoemer oid te maken die pas uitgaat in stand P, maarja hoop gedoe omdat te realiseren. Is wel te doen maar heb ik daar zin in.

En hoe is de officiele manier van demonteren en monteren. Ik zie 2 beugeltjes op de portier en kan niks anders bedenken dan dat je die van binnenuit vastmaakt of heb je geluk dat je die eroverheen kunt schuiven. Nu zie ik dat je een helemaal zwarte hebt, een chrome sierstripje erin en ook het model voor de audi 200, maar dan moet ik er 4 vervangen en daar totaal geen behoefte aan. Hier al in de zeik over haha, geen idee vind interieur/exterieur aan auto altijd zo ondankbaar en vaak frustrerend werk. Oud plastic wat broos is en afbreekt of je net niet volgens de stappen iets demonteert. Uiteraard zal het wel aan mij liggen en ben ik daarvoor ook niet het juiste type voor.

Nummer van mijn sierstrip 44385395. Hij moet iig geen scheuren vertonen, want dan kan ik de huidige weer terugkitten haha