Beste,

Heb net de originele kit gekocht (8V0051472) om onze S3 van 2018 up te graden naar de mogelijkheid om android auto of carplay te activeren. Zijnde: vervangen van de originele ingebouwde (1) USB connector in de armsteun naar 2 USB ingangen met die mogelijkheid + de nodige bekabeling + de originele DVD om deze via ODIS te laten activeren.

Alles verliep vlot qua cablage, maar er is ook een (pin)stroomkabeltje voorzien om van de nieuwe USB connector naar de zekeringbox te gaan naast het stuur.

Als ik het goed door heb, moet op plaats 16 een pinnetje ingestoken worden langs achteren in de fuse box, maar dit lijkt een onmogelijke taak zonder een degelijke handleiding of foto's.

De meegeleverde installatiehandleiding trekt echt op niets !! Ik kan onmogelijk die fusebox eruit halen om dit "stekkertje" erin te steken. Er zijn veel te veel kabels vast aan de zekeringen.
Kan iemand ons hiermee helpen aub ?

Daarnaast zou er blijkbaar ook een script bestaan om mijn MHI2_ER_AV37X_P4203 MU soft 1168 te activeren, zonder hiervoor naar de dealer te moeten gaan (mits gebruik van een SD card). Iemand een link hiervoor ?

Thanks !!

Mvg