Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 42 van de 42

Onderwerp: Achteruitrijcamera achteraf monteren

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Achteruitrijcamera achteraf monteren

    OK, ik heb de camera in de achter klep kunnen monteren! Yeay!
    De truc is dus om aan de onderkant (raam kant) te beginnen met trekken. Dan krijg je hem wel los met gezonde hoeveelheid werk.

    Volgende obstakel is dat ik de positieve voeding kabel met geen mogelijkheid in de zekeringbox krijg. Het aangekrimpte ding past gewoon net niet. Heb proberen bij te buigen, etc...
    Zal toch gewoon slecht gemaakt zijn.

    Heeft iemand een idee hoe zo'n connector heet? Dan kan ik kijken of ik er een paar kan bestellen, of een vergelijkbare stukje kabel met dat ding eraan, dan knip ik die er gewoon af en dan kan ik ook de nogal lange kabel inkorten. Enig idee welk onderdeel ik dan zou moeten bestellen en waar dat dat kan? (uit notes bij blog van bogdan blijkt onderdeel: 000979133E)

    Daarnaast heeft mijn auto onder de achterbank twee connectoren: zwarte en een blauwe. Ik begrijp dat ik dan dan de blauwe moet hebben.
    Laatst gewijzigd door Hieronymus; 04-07-24 om 23:21.

  2. #42
    daniela4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    837
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Achteruitrijcamera achteraf monteren

    Het plugje die in je zekeringhouder moet in inderdaad te groot. Jij hebt een maat kleiner nodig, heeft de dealer wel liggen.


    img_0074_d6ff0ff536612cc698b4eb5479729313dcfbc70f.jpg

    Volgens mij moet je gewoon de zwarte stekker hebben met canH en canL

    Orange + Purple from the extension cord (CAN High) connects to PIN 12 (gray wire in the original plug)
    Orange + Brown (Can Low) from the extension cord connects to PIN 30 (orange wire in the original plug)
    Audi A4 pro-line S Edition. Vcds 18.9 OBDeleven Pro

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •