Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Vocht op dorpel sierstrip

  1. #1
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.700
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Vocht op dorpel sierstrip

    Hallo,

    Via de search kwam ik helaas niks gelijkwaardigs tegen. Ik heb al een ruime tijd dat als het vochtig is of heeft geregend dat er vocht/condens op het aluminium sierstrip staat in de dorpel. Eigenlijk weinig aandag aan besteed, ik dacht dat het door de temperatuur schommeling kwam.
    Maar vorige week had ik ineens heel slecht geluid uit mijn audio systeem, alsof de grote deur speaker was opgeblazen. Nog geen tijd gehad om open te maken en het was wederom slecht regenachtig weer.

    Nu dat het droog is doet de speaker het weer prima, ik vermoed dus dat er vocht op of in heeft gezeten. Ik kan niet precies de afwatering vinden van de deuren. Er zit onder op de deur een rubberen strip, die kan ik er zo vanaf trekken met van die plastic doordrukkertjes, dan zie ik wel 2x een rechthoekig gat in het metalen deel van de deur, lijkt me dat dit de afwatering is? hier lijkt niks mee aan te hand te zijn.

    Iemand nog andere tips? Ik hoor niet echt bepaald iets klotsen als ik de deur beweeg.
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2019
    Leeftijd
    34
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Vocht op dorpel sierstrip

    Dat zelfde ervaar ik bij mijn A6 ook. Ook direct de reden waardoor mijn verlichte instaplijsten defect zijn… duur geintje. Ontwerp fout denk ik.

  3. #3
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.700
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Vocht op dorpel sierstrip

    Dat is zonde inderdaad, ik heb trouwens het deurpaneel eraf gehaald om de speaker te controleren. Deze was defect en is vervangen. Toen zag ik niet echt perse iets wat verstopt zit, dus het is een raadsel waarom er telkens vocht op ligt.
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •