Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Rollo van panoramadak vervangen zonder dak uitbouwen

  1. #1

    Standaard Rollo van panoramadak vervangen zonder dak uitbouwen

    Ik zit erover te denken om de hemel met toebehoren van een s-line in te bouwen. 1 van de zaken die dan mee vervangen moet worden omdat die ook zwart is, is het scherm van het panoramadak. Weet iemand of je dit kunt vervangen zonder heel het panoramadak uit te bouwen? Indien het laatste, dan denk ik dat ik er vanaf zal zien.

  2. #2

    Standaard Re: Rollo van panoramadak vervangen zonder dak uitbouwen

    Ik heb dit ooit eens gedaan .

    Heb toen wel het pano dak eruit gehaald
    Opzich als de hemel los is is het pano dak er zo uit. De rollo monteren in het pano dak frame heb ik best even mee lopen stoeien omdat ik een gebruikte rollo had waarvan de stiksels loslieten
    deze heb ik zelf met naald en garen gemaakt .

    Vergeet ook niet om de boutjes van het pano dak te voorzien van een beetje locktite heb al vaker meegemaakt dat ik een hemel eruit haalde en gerinkel hoorde van de losgelopen boutjes van het pano dak !

    Het mooiste is als je het pano dak demonteert in open stand je het frame echt heel goed kan schoonmaken en kan invetten ( gebruik hierbij het originele vet van VAG !!!! )

  3. #3

    Standaard Re: Rollo van panoramadak vervangen zonder dak uitbouwen

    Bedankt Paulus. Dus toch het panoframe eruit. Hm. Moet alles opnieuw afgesteld worden bij demontage of is dit gewoon losschroeven en terug vastschroeven?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •