Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 145

Onderwerp: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

  1. #41

    Standaard

    Net andere microfoon getest en dit werkt ook niet *#$#@
    Firmware downgraden dan maar
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  2. #42

    Standaard

    Ok, ik heb het semi opgelost.
    Het blijkt dus aan mijn E51 te liggen.
    Na de downgrade naar de standaard firmware en daarna direct de HTC gepaired, werkt alles weer prima. Daarna de Nokia gepaired en ook deze werkt prima.
    Ik heb toen naar de voorlaatste versie firmware geupgrade en daarna direct mijn Nokia gepaired, weer hetzlefde probleem. Terug naar de originele firmware en mijn Nokia gepaired en weer hetzelfde probleem.
    Toen geupgrade naar de nieuwste firmware en HTC als eerste gepaired en alles werkt weer als een zonnetje.

    Ik ga dus nu mijn Nokia niet meer pairen, want om een vreemde manier gaat dat steeds fout. Geen idee hoe het kan.
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  3. #43

    Standaard

    Het zou nog met het config-bestand te maken kunnen hebben. Je kunt het interface nl. afstemmen op telefoons die wel of juist niet naar een PIN-code vragen bij het pairen. Je zou het kunnen proberen met een ander Config-bestand, alleen heb je dan wellicht een probleem met de HTC.

    Standaard: http://www.blaupunkt.com/de/download/BSC.zip
    Geen PIN bij Pairing: http://www.blaupunkt.com/de/download...1_CF_BAS-P.zip

  4. #44

    Standaard

    Nope, dat is het niet.
    Het ligt echt gewoon aan de telefoon. Zal eens kijken of Nokia ergens nog een patch heeft.
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  5. #45

    Standaard

    Hoe hebben jullie de mp3's op de usb stick gerangschikt. Ik heb nu zes directories aangemaakt (CD01...CD06), maar dit wordt niet alfabetisch afgespeeld (lastig). Nu zie ik ook de mogelijkheid voor playlists m3u.
    Lijkt me erg handig. Ik lees in de FAQ dat je een playlist in de blaupunkt directory moet zetten en de files in subfolders. De playlist zou het device dan alfabetisch afspelen. Lijkt me 1.m3u ... 6.m3u en dan de mp3's in de folders CD01 ... CD06. Mijn auto is naar de garage dus kan het niet testen, maar ben benieuwd.
    Iemand van jullie hier ervaring mee?
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi


  6. #46

    Standaard

    Nope, geen ervaring met playlists. Ben jij het proefkonijn?

  7. #47

    Standaard

    haha, als ik mijn auto terug heb, zal ik wel even testen.
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    ik heb nog steeds het probleem dat de microfoon niet doet. ik pairde vandaag mijn htc en de andere kant hoort me weer niet.
    Echt raar.
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  10. #49

    Standaard

    Ik begrijp er niks van... Het enige euvel dat ik heb kunnen ontdekken bij de combinatie met de HTC treedt op als de accu van de telefoon bijna leeg is of als de telefoon zichzelf uitgeschakeld heeft omdat 'ie leeg was. Dan kunnen er wel eens problemen voorkomen met pairen.

    Oplossing: Accu laden, Bluetooth op je HTC uitschakelen, uit de instellingen gaan, er weer opnieuw ingaan en Bluetooth + zichtbaarheid weer inschakelen. Daarna op de HTC de "Blaupunkt als Handsfree gebruiken" inschakelen... Klaar!

    Ik heb echter met de microfoon tot op heden geen problemen gehad. Blijf jij soms wisselen tussen je nokia en je HTC?

  11. #50

    Standaard

    Vakantie. Dus vandaag even getest met de usb interface.
    Ik heb 1 playlist (cd1.m3u) gemaakt en twee aparte directories (albumnamen) onder blaupunkt. Ik heb de playlist zo gemaakt dat de mp3's worden afgespeelt in een volgorde die ik wil.
    Dit werkt prima. Ik zit nu nog even te zoeken op welke manier ik het een het ander het meest eenvoudig kan indelen, zodat het ook werkbaar blijft. Ik denk gewoon 6 directories (disk1 t/m disk6). Daarin alle albums in aparte directories. Dan in de root 6 playlist met de juiste volgorde van de directories. Zal morgen eens even verder testen.
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  12. #51

    Standaard

    Kijk, dat zou een mooie oplossing zijn. Ik moet nu namelijk alle mp3's apart uit alle albumdirectories halen en ze onder de gewenste map (CD1 etc.) zetten. Als ik ze in simpelweg maar ergens neer hoef te zetten en via een playlist de verwijzingen kan regelen zou dat een mooie oplossing zijn.

    Hoor graag wat je bevindingen zijn!

  13. #52

    Standaard

    Bovenstaande werkt dus niet. Hij herkent alleen de eerste playlist. Weet niet wat ik fout doe.
    Kan ik dat ding ook een reset geven? Misschien blijft de usb stick in het geheugen zitten.
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  14. #53

    Standaard

    Reset = PTT-knop 30 sec. inhouden... Staat op de link in mijn eerste post geen oplossing?

  15. #54

    Standaard

    Ik moet toch zeggen dat ik overall niet blij ben met de aankoop van de blaupunkt interface. Ik heb de volgende problemen:
    - handsfree functie werkt in mijn geval niet naar behoren. Na verschillende telefoons getest te hebben, werkt alleen de microfoon als ik net een reset heb uitgevoerd, daarna is de microfoon niet meer aan de praat te krijgen.
    - usb mp3 wisselaar werkt ook vreemd. CD01 wordt op de een of andere manier niet gezien. Waarom geen idee. Op andere fora lees ik dat meer mensen hier last van hebben.
    - Vaak worden mp3's niet herkent. Dit zijn gewoon mp3's van het zelfde album. Dus van dat album worden dan 17 van de 20 mp3's herkend, terwijl ze allemaal op dezelfde manier zijn ge-encode.

    Zoals ik ook op andere fora lees, is het naar mijn mening geen aanrader (mijn xcarlink was beter, maar die heb ik jammer genoeg verkocht).
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  16. #55

    Standaard

    Spijtig om te horen Tobsie, in tegenstelling tot jouw ervaring is de mijne tot op heden zeer positief. Misschien heeft dit wel te maken met de combinatie van de headunit.

    Anderzijds zou het interface natuurlijk ook gewoon defect kunnen zijn... Heb je daar al aan gedacht?

  17. #56

    Standaard

    net nog maar weer als laatste hoop de firmware naar de nieuwste versie gezet, inclusief het configbestand wat er bij zit.
    Vooralsnog lijkt het goed te gaan. Alle mp3's worden herkend en ook alle drie de folders die ik erin gezet heb.
    Ook de handsfree werkt. Voor de zekerheid het contact nog even van de auto afgehaald en alles opnieuw gestart en weer deed de handsfree het. Ben benieuwd of het morgen ook nog werkt.
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  18. #57

    Standaard

    Zou mooi zijn. Hoop dat 'ie het volgend jaar ook nog werkt. Ben je al wat verder gekomen met de playlist toestanden?

  19. #58

    Standaard

    nee, playlist ben ik even mee gestopt ;-)
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  20. #59

    Standaard

    Nou vandaag ongeveer 5 keer getelefoneerd in de auto en werkt perfect op wonderlijke wijze. Ook de mp3 functie gaat nu goed. Alleen de volgorde van de mp3's nog niet, maar alle cd's worden nu gezien.
    Dus afkloppen en ik houd jullie op de hoogte of het goed blijft gaan.
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  21. #60

    Standaard

    Ik had er last van de de mp3's in een CD niet in de volgorde werden afgespeeld zoals ik wilde. Dit komt omdat de mp3 op de FAT manier worden gesorteerd. Je kunt zien hoe de afspeelvolgorde is als je in dos met het commando DIR de bestanden laat zien.
    Je kunt de volgorde aanpassen met deze tool http://www.oliver-frietsch.de/reorganize/
    Werkt perfect.
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •