Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 145

Onderwerp: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

  1. #81

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Sowieso 3, vol bedraad, maar geen caliber, heb ook al eens bij Mediamarkt gekeken, daar hadden ze het ook niet en die hebben ook Caliber in 't rek hangen. Nee, compleet ander merk, kom er helaas niet op...

  2. #82

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    is het deze kabel?? het heeft wel mini iso (1 blok)
    http://www.caliber.nl/product_info.p...oducts_id=1208
    Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd.

  3. #83

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Nope, je moet echt van 1 20-pins contra naar 3 losse (gekleurde) blokjes.

  4. #84

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    ik heb alles binnen gekregen...maar heb nog steeds problemen met aansluiten.
    ik heb de dubbeldin naviplus (leest alleen navigatie cd's).
    heb op de achterkant ook geen gekleurde stekkers zitten.
    kan iemand mij verwijzen naar een link of een uitleg met foto's??
    heb de uitleg van Fraaank geprobeerd maar kom er niet uit.... ik blijf "no cd's" houden en alleen de radio werkt.
    of is er iets mis met de radio zelf?? heb er geen wisselaar aan zitten.
    Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd.

  5. #85

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraaank Bekijk Berichten
    Als je ff geduld hebt, kan ik je dat wel zeggen. Een maat van me heeft vandaag ook zijn interface binnen gekregen en volgens mij heeft hij ook een Chorus II...

    We hebben de mijne op de NaviPlus overigens getest met een HTC Diamond en een I-Phone. In beide gevallen werkt het bellen prima! (Alleen streamen met een I-Phone zit er helaas niet in...)

    NB. Volgens de compatibiliteitslijst op de Blaupunkt-website moet het werken. Zie link in het eerste bericht en dan PDF-je aanklikken op de site...

    Ik kom er op terug als hij zijn interface werkend heeft.
    Ik lees hier veel over het afspelen van mp3 via de USB-interface, maar werkt het streamen met de HTC goed?


  6. #86

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Werkt wel, maar zou niet mijn eerste optie zijn om het ding te kopen. Streamen op zich werkt prima, de HTC stuurt alle geluiden die 'ie maakt door naar de radio. Je kunt ook gewoon een meter of drie met je telefoon van de auto weglopen en de muziek blijft lekker doorspelen, maar jah, meestal zit je achter het stuur, hè.

    Leuk als je nieuwe mp3's op je gsm hebt die nog niet op de usb-stick staan, maar voor de rest in mijn optiek weinig toegevoegde waarde.

  7. #87

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Op de achterkant van de radio zitten idd geen gekleurde stekkers. Van de auto komt een brede zwarte stekker en die correspondeert met de drie gekleurde stekkers (als ze aan elkaar geklikt zitten).

    Het linker-gedeelte is voor de wisselaar, het middelste gedeelte voor de stuurwielbediening en telefoon en het rechtergedeelte voor de versterker. De truc is om deze stekkers met elkaar te combineren. Omdat de stekker aan je auto wellicht uit één stuk is heb je dat adapter-stuk nodig, zodat je de kabels van je auto kunt combineren met de kabels van het interface.

  8. Ad
  9. #88

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    @fraaank:
    nogmaals bedankt voor de uitleg en het geduld...hahaha.
    alles draait en speelt.
    enige probleem dat ik heb is, dat bij het uitdoen van de radio en weer inschakelen... de interface opnieuw moet worden voorzien van de firmware update en dan pas ziet hij de 6 cd's op usb stickie.
    heeft iemand hier een oplossing voor?

    nogmaals bedankt voor alles.
    Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd.

  10. #89

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    interface voorzien van de update duurt een minuut of twee .... is niet zo'n ramp ... maar zou wel leuk zijn als hij het deed zonder te updaten. heb de update files daarom dan ook standaard in de map blaupunkt staan.
    Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd.

  11. #90

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Wat dacht je van files weghalen?

  12. #91

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    hij doet het niet automatisch... dat updaten ...
    hij leest de usb stick pas nadat hij een update heeft had.
    daarom heb ik de files erop staan. ik probeer straks wel even een ander merk usb stick.
    ik heb nu een transcend 8gb usb-stick probeer het wel met een 4gb.
    Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd.

  13. #92

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Is hij ook echt wel een update aan het uitvoeren? Dat zou je kunnen zien aan het veranderen van de cijfers op je display. Het kan namelijk ook gewoon zo zijn dat je een ontzettend trage USB-stick gebruikt waardoor het een minuut of wat duurt voordat het interface de zaak op orde heeft en dan met afspelen begint.

    Of je interface staat nog in de bootloader stand. Kijk ff in de handleiding hoe je dat kunt oplossen.

  14. #93

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    het is echt een update ....
    scherm verander van tracks ... 1 t/m 5 ... na de laatste geeft hij 99 tracks en 59.59 min
    auto radio uit en aan .... ziet gelijk 6cd en begint de eerste te spelen.
    denk ook niet dat de stick te traag is...31mb/s lezen en 10mb/s schrijven.....daar kan het niet aan liggen.
    Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd.

  15. #94

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Even een update van mijn blaupunkt interface. Ik had altijd problemen dat mijn microfoon niet deed. Het bleek dus dat de microfoon geen goed contact maakte bij de connector. Dus nu dit opgelost is, is het probleem verholpen.
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  16. #95

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Hebben we ons voor niks druk gemaakt. Gelukkig was het maar een kleinigheid. Nog verder gekomen met playlists?

  17. #96

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraaank Bekijk Berichten
    Hebben we ons voor niks druk gemaakt. Gelukkig was het maar een kleinigheid. Nog verder gekomen met playlists?
    Nee, dit is me niet gelukt. Ik heb maar gewoon 6 folders gemaakt en daar de mp3's in gezet. Vervolgens ze via een dos sorteertool op dezelfde volgorde gezet, dus zo is het ook prima.
    Audi A4 avant B6, BJ 2004, 1.8T BFB motor tuned 204pk, Vialle Lpi

  18. #97

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Hallo,ik heb me in een andere topic hier al voorgesteld (coming home leaving home topic) en moet weer vermelden dat jullie allemaal erg goed bezig zijn,erg sociaal forum!Ik raak per dag meer verslaafd aan deze site,zit soms gewoon een uur te lezen,zonder reden..
    Ik heb een Concert 2 met de hier besproken Blaupunkt Audi Bluetooth interface (met oled schermpje,origineel blaupunkt toebehoren/optie)
    Kan iemand mij een foto mailen van de werkelijke adapter 7607001540,ik ken de afbeeldingen wel van duitse websites,maar kan daar niet goed zien welke kleur naar welke pin gaat,het gaat over het groene blokje met een (gesplitst)blauw,wit en geel kabeltje,na 2dagen googlen,zonder resultaat,wil ik jullie er nu mee lastig vallen....
    Het adapterkabeltje heb ik helaas niet ontvangen,dus heb ik een losse 10 pins iso steker gekocht met 3 losse pennetjes,mijn idee is om dat kleine groene blokje eraf te knippen en hem rechtstreeks in de 10 pins iso steker te monteren.
    Ik vermoed dat blauw de tel mute is,maar weten jullie welke van de gele en witte bij FN- en FN+ horen?
    Daar mijn auto ook stuurbediening heeft(maar geen navigatie),moet ik dan ook die kabeltjes dooverbinden,waarover hier gesproken wordt icm aanwezige navigatie?
    Als iemand kan aangeven op welke pin ik welke kleur moet plaatsen is het ook goed,dan heb ik natuurlijk geen foto nodig...
    Alvast bedankt!
    MVrGr
    Frank.

  19. #98

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Ik begrijp je vraag niet helemaal... Is deze foto toevallig wat je zoekt? Voor de pin-bezetting kun je kijken op de achterkant van je radio (daar zou een stickertje kunnen zitten) of je kijkt op dit forum onder de Car Entertainment-sectie bij het topic "Pin-bezetting ISO-DIN" ( http://www.audiforum.nl/forum/car-en...g-iso-din.html )

    Als je stuurwielbediening hebt kan het inderdaad zijn dat je kabels parallel aan elkaar naar de radio zult moeten verbinden.

    Mocht dit niet helpen, dan graag iets concreter formuleren wat je vraag is.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  20. #99

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraaank Bekijk Berichten
    Ik begrijp je vraag niet helemaal... Is deze foto toevallig wat je zoekt? Voor de pin-bezetting kun je kijken op de achterkant van je radio (daar zou een stickertje kunnen zitten) of je kijkt op dit forum onder de Car Entertainment-sectie bij het topic "Pin-bezetting ISO-DIN" ( http://www.audiforum.nl/forum/car-en...g-iso-din.html )

    Als je stuurwielbediening hebt kan het inderdaad zijn dat je kabels parallel aan elkaar naar de radio zult moeten verbinden.

    Mocht dit niet helpen, dan graag iets concreter formuleren wat je vraag is.

    Okay,bedankt voor de reactie,ik zal het nog wat duidelijker proberen te formuleren.
    Ik heb een Audi Concert2 radio cd speler en een blaupunkt bluetooth interface,deze wil ik op elkaar aansluiten,ware het niet dat er voor de telefoon mute een klein GROEN stekkertje aan zit met een BLAUWE,WITTE en GELE kabel,ipv een grotere zwarte 10 pins stekker,dat gaat dus niet passen zonder de blaupunkt verloop kabel van mini iso naar iso nr.7607001540 (heb ik wel besteld,maar niet ontvangen).

    Nu wil ik dat kleine GROENE stekkertje er af knippen en de blauwe,witte en gele kabel rechtstreeks in de losse 10 pins officiele Audi contra iso steker plaatsen met daarvoor bedoelde pinnetjes en die in de Concert steken.
    Het enige is dus,ik weet niet wat de WITTE kabel betekent en wat de GELE betekent,de blauwe is volgens mij mute.
    Dus moet WITTE kabel op TEL+ of op NF- op de Concert? De zelfde vraag voor GELE kabel...
    De mensen die de adapter kabel er wél bij hebben ontvangen kunnen zien waar deze kabeltjes BLAUW,WIT,GEEL) naar toe verlopen.

    Ik heb de 10 pins stekker en pinnetjes al klaar liggen,wacht nu alleen op antwoordt,zodat ik geen domme dingen (bv kortsluiting) kan doen waar ik later spijt van krijg....

    MVrGr
    Frank

  21. #100

    Standaard Re: Blaupunkt Bluetooth-/USB-Interface <> Gateway/XCarlink

    Hierbij even een foto overzicht van mijn setje,ik zie nu pas dat jullie set net iets anders lijkt te zijn(zonder oled display),maar dan nog,de verloop kabel 7607001540 is volgens mij hetzelfde.
    Mijn Blaupunkt interface heeft het nummer 7607545550 op de achterzijde en type/versie AA.

    Ik hoop dat de foto's duidelijker/begrijpelijker zijn dan mijn getypte formulering...

    Wederom alvast bedankt!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •